luni, 1 iunie 2009

ce a ramas,in mine,de copil

incapatanarea mea de a ma bucura de lucrurile marunte:)...
neputinta mea de a-mi stapani lakrimile atunci cand ma podideste plansul
faptul ca,daka spun o minciuna sau dk aud ceva kare ma stanjeneste,rosesc..
bucuria de a ma invarti si de a ma da in toate masinariile copilariei
inocenta mea in fata iubirii
nedumerirea in fata unei lumi in care oamenii s-au facut mari, si rai, si lasi.
nevoia mea nebuneasca de a fi tinuta de mana
felul in kre ma legan singura,inainte sa adorm.
frica de intuneric!!
imbracatul cu aceleasi haine preferate pana la tocire
Incapatanarea in orice, incapatanare sa fie
puterea de a zambi din nou diminetii,chiar si atunci cand am dormit pe o perna uda de lacrimi.

ce am pierdut
cadouri in cizme de Mos Nicolae
scrisoarea pe care i-o lipeam in fiecare an lui mos craciun pe geam
siguranta de maine si bucuria de ieri
persoana care imi spunea intotdeauna prima "la multi ani"..atat de 1 iunie..cat si de ziua mea...


Daca as mai fi avut timp, poate as fi gasit mai multe care au ramas, mai multe care au plecat…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu