sâmbătă, 9 ianuarie 2010

sarbatoriti speciali..

mai stiu decat un singur lucru...mai am un an si-l voi sarbatori pe bebica pentru prima data...de ziua numelui..
abia-l astept!
i-am ales numele asta...dupa cea mai draga si buna persoana ...dar nu mai este cazul sa ma intorc in trecut..caci acolo tot timpul gasim rani ...care ne dor(mereu)...care nu au si nu vor avea niciodata o perspectiva de vindecare...!
In rest...sunt plina de viata,de optimism, incerc sa ma readaptez ritmului muncii de birou si sa las in spate vacanta.As vrea sa spun tuturor care poarta numele acesta sfant si atat de drag sufletului meu "La multi ani"!Nu-i mai mentionez...sunt si asa prea multi...unii imi sunt colegi,altii imi sunt prieteni,pe unii ii respect si admir din departare, pe altii ii iubesc si-i tin in inima mea.Tuturor,le urez s-aiba parte de cat mai multa iubire!
Este singurul sentiment din lume care te poate face sa treci peste crizele financiare, sufletesti si chiar peste moarte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu