miercuri, 1 aprilie 2009

1 aprilie

azi noapte,o prietena de-a mea,dupa multe eforturi de a se konvinge pe ea insasi k trebuie sa fie seincera ku mine si sa ma avertizeze,mi-a marturisit c-a vazut-o pe una dintre cele mai apropiate prietene ale mele,impreuna cu barbatul pe kre-l iubesk...
N-ar fi fost nimik nefiresc dk cei doi ar mai fi iesit vreodata impreuna,fara mine,dk s-ar mai fi conversat vreodata in absenta mea,dar nu numai k s-au vazut de cateva ori si,de fiecare data el era insotit de mine,dar sunt si total nepotriviti pt o idila.vestea m-a naucit komplet,si culmea,m-am simtit tradata de ea mai mult dkt de el,caci fak parte din categoria celor care cred ca barbatii pot fi temporari in destinul unei femei, dar prietenii sunt aceia pe kare imi place sa-i "condamn pe viata".desi era doua noaptea, primul impuls a fost s-o sun imediat pe ea.deja imi crescuse tensiunea si kred k dk mi-ar fi raspuns o dinamitam prin telefon.am auzit un ras nebun in telefon...prietena mea mi-a spus k-a fost doar o pacaleala...prima a zilei de 1 aprilie.
Mi-a revenit cu greu kalmul si am ras dupa multe minute de propria-mi naivitate, insa imaginea tradarii ma obsedeaza inka,si akum,aproape de apusul zilei..
gandindu-ma mai bine la prietenele mele,mi-am dat seama k niciuna dintre cele pe kre le-am creditat ku acest "statut",nu mi-au luat vreodata iubitul,nici kat tp a fost cu mine,nici dupa ke-am pus punkt relatiei.nu stiu insa dk asta se datoreaza respectului pe kre ele l-au nutrit pt mine,fricii pe kre razbunarea mea le-ar inspira-o sau,pur si simplu,faptului k barbatul pe care l-am iubit eu era atipic si nu corespundea grilei pe care ele o aveau despre idealul masculin.mai mult dkt atat,m-a inzestrat Dumnezeu genetic cu o detasare totala fata de sentimentul de gelozie sau de posesivitate,si cu riskul de a ma contrazice (tenisune,dinamitare) krd k am cel putin doua puncte de vedere asupra aceluiasi fapt,pt k a fi dezamagita de o prietena este ku totul altceva dkt a nu fi geloasa intr-o relatie.nu i-am pus nikiodata "catuse" la trup barbatului meu,ci am preferat sa-i pun la inima...chestie de optika!
revenind insa la semnifikatia zilei de 1 aprilie.....m-as fi bukurat k in lok de pacaleli sa fi primit poezii pe mail,sau muzika....chiar in klipa in kre skriu aceste randuri,pe fundalul computerului meu se aude o melodie superba...si muzika asta ma fake sa uit chiar si ce zi e astazi,sa uit k timpul se masoara...chiar daka tin la incheietura mainii ceasul kare-mi aminteste k totul e trecator...tu,eu...noi impreunati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu