luni, 20 aprilie 2009

Hristos a inviat!!!

Hristos a inviat!!!
Cred ca anul acesta,Hristos a inviat special pentru mine.Sper sa fi inviat in mod special si pt toti cei dragi mie,pt cei pe kre-i port in suflet,pentru cei care rostesc rugaciuni in numele meu, pentru dusmanii mei – poate astfel isi vor gasi si ei linistea – si pentru toti cei care cred cu adevarat in Dumnezeu!
L-am simtit aproape pe Dumnezeu,chiar daka-n ultimul timp, prea konectata la viata cotidiana, nu am mai rostit rugaciuni lungi, genunchii mei nu s-au mai indoit atat de des in fata Maicii Domnului si, in general, am fost o credincioasa mai putin practikanta dekat in alte perioade in care treceam pragul bisericii khiar zilnic, gasindu-ma si regasindu-ma ca-ntru-n flux si reflux continuu al iubirii mele pentru El, al iertarii Lui pentru mine.
Multi mi-au povestit despre dezamagirile din noaptea de Inviere,provokata ba de-un preot afon si ragusit,ba de sonorizari proaste..Si imi dau seama k iar am avut norok!Manastirea la care am fost(si ma duk mereu) este cu adevarat o kasa a Domnului pe pamant!Uneori am senzatia ca-i simt rasuflarea la slujbe, alteori mi se pare ca ma cuprinde de dupa umeri si ma saruta pe crestetul capului.
L-am simtit si-n noaptea de Inviere. Era langa mine!
Vicarul a oficiat slujba, iar in spatele lui vreo zece preoti, imbracati toti in vesminte aurii, cantau troparul „Hristos a inviat". Preotul Nectarie, staretul Manastirii, are o voce atat de puternica incat simti cuvintele Evangheliei in stomac, in suflet, in aorta. Iar cand parintele meu duhovnic,prea iubitul meu,kanta: „Pe Prea Sfanta, Prea Curata Nascatoare de Dumnezeu si pururea Fecioara Maria cu toti sfintii sa o pomenim!" am plans. Plang de fiecare data. E ceva in vocea lui, e o scanteie care-mi aprinde un rug pe dinauntru...
eu imi mentin parerea k Dumnezeu se simte,nu se explika.El tine de emotii,nu de matematici.Cata skoala a facut Iisus Hristos?Nici una.Cata stiinta din karti avea Fiul,la 12 ani,kand le punea batranilor invatatori din templu intrebari ce-i depaseau,lasandu-i ca pe niste pesti fara de glas?este acelasi si ptr un doktor in religie,si pentru un taran.eu spre ex,Il simt mereu dupa mine..uneori i-am cerut ceva seara si mi-a dat dimineata.alteori i-am kerut ani la rand si nu m-a auzit..Nu ma supar pe El,nu-L cert,nu-L intreb revoltata „De ce?" si sper sa-mi dea intelepciunea si pacea de-a primi linistita orice mi-ar darui, bine sau rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu