marți, 28 aprilie 2009

k pakala:)

sunt obosita,sunt fara vlaga,dupa o noapte dormita pe sfert si o zi petrekuta pe de-a-ntregul la datorie...nu-mi mai gasesk kuvintele sau poate k adevarurile pe kre as putea sa le spun ar trebui sa ramana in intunerik,atat timp kat ele tin de interzis si nu de permis...stiu k prin kteva vorbe,prin kteva gesturi as putea distruge imaginarul echilibru pe kre cineva krede k`l traieste...dar nu vreau!bleah..toata lumea ma tachineaza...dar kum de ce tak knd pe mine NU MA INTERESEAZA ?knd eu nu vreau dkt binele acelora de kre NU MA MAI INTERESEAZA?...mie imi ajunge sa am langa mn absenta barbatului iubit in schimbul gandului si iubirii lui,de ce m-ar mai interesa de altii?
Uneori chiar nu pot skrie tot ce-as vrea sa skriu,chiar nu pot spune tot ke as vrea sa spun..uneori adevarul pe kre`l simt ..i-ar fake atat de nefericiti pe altii...adevarul acela in kre s-ar regasi cu siguranta..nu mi-ar fake nikiun bine...dar mie?!?...
caci de atatea ori eu sunt si altkineva,am luat khipul celui de langa mine..purtandu-i eul fara sa-i port si numele..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu