sâmbătă, 25 aprilie 2009

Nu stiu!

knd o prietena i-a spus prietenului ei ateu konvins "Hristos a inviat" el i-a replikat :"de unde stii?Demonstreaza"..m-am gandit k dk as fi fost eu in lokul ei as fi raspuns "nu pot" ...knd dalai lama a fost intrebat de ce un popor profund religios prekum cel tibetan a fost atat de prigonit in istorie,liderul spiritual a raspuns k "nu stie"...Sunt lukruri,sunt realitati kare NU mai trebuie nici demonstrate si nici explikate.......knd am recitit zilele astea "Confesiunile" Sfantului Augustin,o karte draga mie,pe kre am citit-o ku ani in urma,pe nerasuflate,am plans pana la epuziare...scutu' meu de rimel a kazut si cel mai fierbinte plans,inexplikabil,mi-a kazut din ochii pe kre incepusem sa mi-i simt izvoare la un moment dat...nu-mi cer sa gasesk vreun rost acestor lacrimi,caci mintea mea n-a reusit sa gaseaska niciunul.sunt interogatii la care raspunsul cel mai intelept este "nu stiu"-ul izbavitor...
PS. Nu stiu daka "voi avea ceea ce merit: mai multa fericire si mai putina tristete, mai multa lumina si mai putine intrebari fara raspuns",dar stiu ka numele tau sta skris in acatistele lasate la toate altarele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu