miercuri, 4 martie 2009

ceasul kare masoara iubirea

sunt iubiri banale(rau) si iubiri kre te urmaresk toata viata.kea despre kre skriu akum krd si sper sa faka parte din a doua kategorie.:)nu a fost cea mai lunga relatie a mea,din kontra,a fost ceva "la fok automat" dar ku siguranta cea mai mistuitoare.......chiar dk pare un kliseu,eu imi aduk aminte si in somn de prima noastra intalnire,knd eu eram imbrakata intr-un pulovar negru si aveam in mana o ciocolata cu kre venisem de pe drum si din kre apukasem sa manank kteva bukatele...el..inkordat ,rareori relaxat,asa kum aveam sa il vad mereu de atunci inkolo.atunci,asezati vizavi la o masuta pt oaspeti,am stiu k in ciuda realitatii ostile in kre fiecare isi dukea existenta,aveam sa impartim keva ke nu ne-am spus nikiodata,nu am consumat vreodata, ceva ce va ramane probabil liantul, firul invizibil intre sufletele noastre pentru inka multi ani de acum incolo: o iubire.

in tot akest timp l-am konsiderat amputat emotional,cu inima infirma,si l-am iubit in aceeasi masura in kre l-am kompatimit...iar el a recunoscut tandru k merita ambele ipostaze.m-am komportat k soldatul cel mai fidel din garda lui de imparat,am renuntat la prietenii si la oameni de kre eram legata doar pt k il judecau mai aspru dkt eram eu dispusa sa accept,si la sf zilei,al luptei,al renuntarilor..am primit in schimb cel mai indragostit sarut care-mi stralukeste pe frunte.

Mi-e dor de el knd plek,il nelinisteste departarea mea.putem fi despartiti de o strada,de kteva,putem fi aproape si nu avem nevoie de atingeri pentru a fi linistiti cu proximitatea celuilalt.s-a skimbat sub okii mei iar eu am desavarsit copilul rebel cu ciocolata in mana in ceea ce sunt azi.el a fost mereu eroul meu si omul pt kre m-am revoltat,a fost invingatorul din batalii pierdute,a fost omul pt kre am plans,i-am admirat statura impozanta,privirea aroganta ku kre se uita peste lume knd pierduse tot...M-a iubit pentru ca i-am umplut singuratatile si pentru ca nu i-am kerut nimic in schimb.
A daruit o singura data-n viata lui, caci, din pakate, n-are exercitiul generozitatii, si m-a ales pe mine!!!
intre o zapada si alta,intre un vis si multe altele devenite (i)realitate,intre cuvinte de dragoste gandite dar mai ales nerostite,intre ambiguitati preferate unul la adresa celuilalt,am oprit timpul...si-am inceput sa-l masuram din nou.de atunci...il port mereu la incheietura mainii si este singurul barbat care-mi poate masura sekundele in kre ii plek din viata,pentru a ma aduce el inapoi..
va veni klipa in kre in dreptul prenumelui meu va sta alt nume,clipa in care voi avea proprii meu copii,pe care o sa-i vad stand pe genunchii lui kandva si n-o sa ma mir delok,parul meu va albi sub ochii lui...el mereu se va intoarce pe campul bataliilor ratacite,in tp ke mie nu-mi va ramane dkt sa sper ca rugaciunile mele sa-l tina in viata pt a-i fi, din cand in cand..macar in aducerile aminte...
este barbatul iubit si neavut vreodata,raman femeia dorita si neatinsa nicicand.......sunt iubiri kre te urmaresc toata viata...El este aceea.

Un comentariu:

  1. Oficial m-am pisat pe mine! Nu m-am mai cacat putere k atunci cand am citit ce a scris sora noastra...in acest caz m-am cacat emotii!! Lasand gluma(cu mare dificultate) as vrea sa-ti spun ca-mi doresc din suflet sa existe o zi in care sa pot spune ca am si eu o astfel de poveste...O zi in care sa vin si sa-ti povestesc in timp ce ne plimbam odraslele de mana,ca povestea mea de dragoste s-a realizat cu toate ca poate am ramas sau nu impreuna...As vrea din suflet sa vina o zi cand sa spun ca mi-a marcat cineva tot restul vietii...toate viitoarele iubiri...felul de a privii lumea si tot ceea ce simt...Iubirea pentru mine a fost mereu ceva fara de care nu pot exista dar in acelas timp imi dau seama ca nu am existat niciodata...nu am fost altceva decat o umbra a fiintei mele aruncata in lumea asta cu speranta ca o lumina aparuta intr-o clipa perfecta o va transforma in ceva palpabil.

    RăspundețiȘtergere