luni, 30 martie 2009

vacanta...trecuta :)

week-end de femei libere...adik in asta a constat vacanta mea superba de anu' trecut in care m-am lasat mai mult tarata de prietena mea si trimisa colet de ai mei decat sa ma duc de bunavoie,ca numai de vacante nu-mi ardea mie vara trecuta,si Doamne! ,inainte eram prima,ma duceam peste tot ,imi eram de ajuns eu mie + valizele mele :)(multeee)
am plekat vinerea si ne-am intors duminika seara,numai noi doua,incercand sa descoperim diferentele dintre vacanta noastra si vakanta in doi..
gandurile barbatului pe kre il iubesc si care ma iubeste,trimise telepatic,sms-istic sau pur si simplu telefonic...nici sa ma simt singura,nici sa ma simt libera,desi imi dorisem balonul ala de oxigen in viata mea de cuplu.si pt o geamana autenica,nevoia de libertate este aproape ca dependenta umana de aer,de apa,de somn.
ne-am cazat la un super hotel,nu neaparat pt ca nu mai aveam loc de noi pe strada,ci pur si simplu ne-am zis ca daca tot stam putin,macar sa ne simtim regine.si asa ne-am simtit!!!in jurul nostru plin de miliardari si babe cu piele atarnand.din cand in cand mai dadeam si peste cate un barbat interesant,singur,care kauta cu privirea o posibila imperechere pentru o noapte, un weekend sau chiar pentru o viata!in fond,cate casnicii nu s-au naskut la malul marii sau la semaforul unui koltz de strada?
eu recunosc ca ma zbateam dilematic intre iubirea barbatului meu,care imi kam obliga konstiinta la fidelitate suprema,si dorinta de-a vedea daca inka mai pot cuceri pe cineva.
ca orice femei singure,nu extraordinar de dragute:),dar orikum tinere comparativ cu babele bogate si schimonosite care ne inconjurau(ca...in general,banii vin la varsta la kre ii folosesti mai mult pe tratamente dkt pe bucurii!),trezeam pt cei din jur si interes si comentarii.unii credeau k suntem fetele vreunor tati bogati,altfel cum am fi reusit sa stam la hotelul ala?oricum pe noi toate privirile nu faceau dekt sa ne amuze.eu una,kndva poate eram receptiva la ele,atunci insa,cand inima imi era plina de chipul barbatului meu,ceilalti nu mai constituiau dkt subiect de umor pt mine si pt el.ma rog,eu ma amuzam mai mult,el mai putin !:))
Evident k am gasit si acolo o biserica.sora-mea a si pus pariu cand am plecat de acasa,k in lok sa stau pe plaja si sa ma relaxez,"o sa kaut ca nebuna un loc de inchinaciune".Gasisem o biserica veche de sute de ani,pe dinafara de-a dreptu` impresionanta,pe dinauntru destul de anosta si fara nimik spectaculos.Dar ce mai conta interiorul atat timp kat adapostea o icoana a Maicii Domnului in fata careia puteam ingenunchea sa ma rog??Am aprins lumanari,m-am rugat pt mine,pt ai mei,pt el,pt micutul care urma sa vina abia peste ceva timp si a carui nastere o invocasem in fiecare secunda inainte,deja simtiind de atunci k daka mi-ar fi cerut cineva i-as fi dat si ochii mei,caci ku gandul la el simteam k eu traisem si vazusem destule...
A doua zi,pe knd ne pregateam sa plecam,ma intalnesc ku o prietena de-a sora-mii,kre era impreuna ku baietelul ei.Am ramas traznita de kt de mare se fakuse,era aproape cat ea.Ea era neschimbata,la fel de frumoasa,de tanara,detasata.Mi-a zis k par un pic trista(tristetea,de fapt,e a mea),ca stie ea k am un romantism nativ pe kre orice femeie il are si pe kre adesea barbatii nu-l inteleg.ma uitam la ea si imi dadeam seama k as vrea sa fiu k ea peste ani,sa par o sora mai mare pe langa fiul meu.imi zike k e multumita k toto e sanatos si ca-n rest totul pare a avea o rezolvare.
Si s-a fakut luni...si a inceput o alta saptamana in kre eu si prietena mea aveam sa o luam de la kapat...si-n care eu numaram clipele pana cand aveam sa gasesk okazia sa-i spun sufletului meu pereche k as darui cu drag vakantele "de femei libere" pentru o viata ku el ..!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu