sâmbătă, 28 martie 2009

Dumnezeu a fost bun cu mine !

Nici n-am kuvinte sa-I multumesk, nici n-am timp suficient sa-I citesk rugaciunile de recunostinta, nici n-am suflet kurat sa fak atatea gesturi kare sa-L „remunereze” pentru generozitate.am avut zile in kare mergeam pe strada nauca si nu stiam de kapul meu.m-am straduit sa tin fruntea sus,sa par puternika desi mai aveam putin si ma prabuseam la propriu in fata oamenilor mei dragi si a prietenilor..ajunsesem nebuna de durere kred...
si mereu,deznadajduita,n-am stiut sa fak dkt un singur lukru...sa ma opresk la biserica si sa ingenunchez.este singurul loc unde nu am putut sa cosmetizez realitatea..si plangeam, si plangeam... plangeam disperat, plangeam a urlet de fiara sfasiata,park numai asta imi ramasese de fakut...aveam kosmaruri si ma trezeam urland si ma linisteam abia spre dimineatza in bratele kre-mi mai ramasesera...
Nu stiu kine anume: Maica Domnului, Sfantul sau Dumnezeu, dar CINEVA mi-a schimbat viata!mi-am eliberat inima si sufletul pentru un barbat pe kre Dumnezeu mi l-a adus in viata si pt kre multumesk si-n kulkare si-n skulare.uneori park traiesk in filme,ma frek la ochi sa vad daca visez,ca poate totusi nu mi se intampla mie..parka iubesc un inger,nu un om!offfff.....toata lumea m-a ajutat ..au fost langa mine fara pretentii,fara asteptari..nu stiu cum o sa le multumesc vreodata...uneori simt nevoia sa-i "impartasesc" tuturor...akum ceva timp ma intrebam..si nu am reusit sa raspund si nu voi reusi nikiodata..'de ce mi-a luat Dumnezeu totul?"...stiu..chiar mi-a luat TOTUL...dar s-a milit si mi-a dat totusi in schimb....ATAT DE MULT...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu