marți, 3 martie 2009

nu vom fi..exclamation point!

nu stiu kum sa ma port cu tine,nu stiu cum sa te pastrez,nu stiu cum sa te pierd!nu sunt in stare niciodata sa-ti spun lukrurile pe kre as vrea sa ti le spun,dar nici nu tac atunci kand ar trebui sa tac dracului..ma apuc sa indrug tot felu` de narozii,intr`o fastaceala aiuritoare,pe kre nu pot nici s`o explik,nici s`o stapanesk.imi spun intr`una k nu te vreau,k nu`mi lipsesti,k nu mi-e dor de tine..tu ai asa...o tinerete in tine..pe kre o aveam si eu pana akum kateva luni...dar de atunci pana acum simt k am imbatranit enorm!te invidiez si plang pt asta deopotriva,e minunat ca esti asa.......dragule,strainule,inventatule...intre noi nu va fi nikiodata nimik,stim prea bine amandoi...in gand,imi iau ramas bunn de la tine ori de kate ori te intalnesk,si`n toate clipele mele de ragaz mi se face dor de noi,cei kare NU AM FOST SI NU VOM FI NICIODATA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu